Mrb anneler; bebegim 3 aylık üst iki dişi ve köpek dişlerinin oldugu yer kabarmış bir şekilde elleyince hissediliyor baya.Alt damagı hiç böyle degil . çok salyası akıyo ve eli sürekli agzında parçalarcasına sokuyor. Kucagıma alıyorum omzumu parçalıcak resmen ve biraz huzursuz halsiz . dişleri çıkıyor olabilir mi 3 aylık bebek için erken mi?