Merhaba sevgili anneler . Merak ettiğim bir konu var . bebeğime sütümü sağarak veriyorum ancak bu şekilde zamanla azalacağını söylüyorlar sütün. Ne yaparsam olmadı malesef tutmuyor memeyi . Sürekli sağıyorum . fazlasını buzluğa koyup yedekliyorum hatta .. ancak merak ettiğim bu şekilde kaç aya kadar verimli bir şekilde sütüm gelmeye devam eder.. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim .