Kardeşimin oglu gecirdi 2 aylıkken nobet tam 2 yasıbda gecti düzenli aynı saat ilaç alımı sonucunda tekrarlanmadıda nöbeti canım ilaçda düzen ve saat cok onemli diğer yigenim daha buyuktu gecirdi halada tedavisi devam ediyor annesi içiyor sanıyomul o tukurmus ilacı 😔