Aselpoyrazali 3 yaşında oğlum 9 günlükte bir kızım var Oğlum grip oldu daha toparlanamadı bana geçirdi hastalığını göğsüm çok agrıyor böyle sağ boynumdan göğsüme kadar ağrı var nefes aldıkça batıyor resmen uykusuzum çok yorgunum en hızlı şekilde toparlana bilmem için neler yapmam gerekiyor önerisi olan var mı arkadaşlar 😔😔😔
umaydilara Aselpoyrazali arkadaşım ben soğan suyu içiyorum böyle durumlarda. Mucize gibi. Soğanı rendeyip sıkıp içiyotum suyunu bebeğime de veriyorum ama 2 damla. Bi araştır istersen netten.
Aselpoyrazali [bilinmeyen] sütte sıkıntı yok canım emiyor kızım soguk algınlığından kaynaklanıyor ama çok agrım var sağ tarafımda