Mom93 Hırçın hırçın emiyor kaç kez boğulacak gibi oldu agliyo birakiyo geri tutuyo baktım süt fışkırarakta gelmiyor normal geliyo yani birde memedeyken elleri ayakları hep oynuyo 59 günlük oldu önce hiç böyle değildi napicagimi bilmiyorum artık gazı mi var anlayamıyorum ki sürekli gaz olur mu damla kullanıyorum kendim günlük kimyon rezene demleyip iciyorum.
Krgztuba Mom93 aynı durumdayım meme reddi desem değil emmek istiyor tutuyor geri bırakıyor ağlıyor ayaklar eller hiç durmuyor zaten moralim çok bozuluyor …
Maviay Mom93 Krgztuba Gazı olabilir bebişlerinizin, gaz olduğunda daha çok emmek istiyorlar ve daha çok gaz oluşuyor, benimde bebeğim öyleydi. Kolikti birde benim kızım gaz çıksada yeterli olmuyordu..
vilnius Mom93 Benim de öyle yapıyordu cnm ama şimdi 4 buçuk aylığız yok denecek kadar azaldı . Gazla ilgisi yok sanırım süt tazyikli gidiyor bebekte güçlü emince tıkanıyor
Mom93 Caglam ağzına güzelce veriyorum hatta kendisi tutuyor görseniz eller ayaklar havada resmen memeyi çiğner gibi emiyo zaten göğüs ucum hala yara niye böyle yapiyo hala anlayamiyorum
Mom93 Maviay gece ve sabaha karşı sebepsiz ağlamalar sürekli ikinip kıpkırmızı olma süresi ve sürekli meme isteği meme ağzına değdiği an eller kollar havada memeyi bırakıp geri tutuyo agliyo kundaksiz uyumuyor hep carsafta sallamak lazım arabaya binince güzelce uyuyo beyaz gürültüyle sakinlesiyo bebeğim kolik mi :(
Maviay Krgztuba benim bebeğimde oyleydi canim, gaz çıkartıyordu ama yeterli gelmiyordu. Doktoruna gene de bir danış istersen..
Kubralena Anlattıklarına göre gazı da olmadığını düşünüyorsan ya burnu tıkalı ya da reflü canım. Burnu için okyanus suyu ya da serum fizyolojik sıkıp aspirasyon yap sonra emzirmeyi dene.eğer olmazsa sütünde tazyikli değilse reflü muhtemelen.doktoruna bir danış👍🏻 Ama bazen atak dönemlerinde de oluyo böyle benimde başıma gelmişti 1 hafta sonra falan geçmişti.umarım düzelir biran önce 🙏
Mom93 Kubralena şuan atak donemindeyiz üç gündür böyle gerçekten de burnu tikaliydi evet açtım ama çok çabuk tikaniyo çok fazla kusan bir bebek değil ama yinede reflü müdür
Kubralena Bizimde burnumuz çok sık tıkanıyor.buna da çözüm olarak banyodan sonra aspire ediyoruz.zaten en kötü 2günde bir yıkıyoruz böylece artık eskisi gibi bizi uğraştırmıyor.çok kusmuyorsa reflü olmayabilir,atak dönemi geçince inşallah geçer 🙏
0821stm Mom93 emerken bağırsaklar yeni gelen süt için yer açmaya çalışıyor ve bebeğe sancı yapıyor muhtemelen gazdan bende bunu bir hafta kadar yaşamıştım.tabi geçmezse doktora bi sor derim
Sevk Aynı durum bende de var hatta saati belli akşam 7-8 gibi ben de o saatler gelmeden hemen karnına masaj yapıyorum. Gaz masajını günde 2-3 kez yapıyorum eğer yapmazsam akşam ağrısı artıyor. Çok süt emdikçe de sindiremiyor ve başlıyor ağlamaya ağrısı olduğu için sanırım kendince ağrısını dindirmek için emmek istiyor. Ben 10 dk emziriyorum sonra çeşitli değişik tutuşlarla ve elektrik aüpürgesi açarak evde geziyoruz bu arada benim sütüm tazyikli boğulma riski bizde de oluyor hemen dizimde yüzüstü çeviriyorum sırtına vuruyorum sonra havaya kaldırıp yüzüne üfleyip iki kaşın arasını yukarı kaldırıyorum yutkunana kadar bekliyorum. Kızım 38 günlük. Allah hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımızı sağ Salim büyütmemizi nasip etsin inşallah
Ss18 Mom93 kesinlikle gazdan… resmen kavga eder gibi emiyordu benim kızım da… çıldırmış gibi.. çok korkuyordum. Ama gazdanmış. Hemen yatırıp karnına masaj yapın rahatlayacaktır 💕