Balanne_ Kızlar merhaba gebelikre protein kaçağı yaşayan varmı neler yemem gerek neler den uzak durmam gerek yardımcı olurmusunuz lütfen
Cnmnici Balanne_ ben çok kustugum.icin olmuştu ama daha sonra serum falan takıldı 12. Haftadan sonra duzeldim sıkıntı çıkmamıştı
Limonlusu Balanne_ gebelik haftanız nedir? Protein kaçağı değeriniz kaç? Tuzlu şeylerden uzak durun bol proteinli beslenin.
Kiviefe Balanne_ hazir gidalar borek pasta ve tuzlu seyler asla yemeyin hele tuz cok kotu odeminiz varmi?
nazli_19 Balanne_ 33 haftalıkken belli oldu benim hastaneye yattim 36 haftada sezeryan oldum diyet yedim sürekli ve bol su içtim gözetim altında olmanız gerekiyor
ZeynoEce Limonlusu kaç aylık gebe oldugunuz önemli son haftalarda belirli bir referans aralığına müdahale edilmiyor yalnız tansiyona ve beslenmeye sıvı tüketimine dikkat etmeniz gerekiyor. İlerlerse erken doğum tehdidi olabilir. Protein kaçağında idrarınızda köpük oluyor. Bende de öyle olmuştu. Bol sovı dinlenme beslenme tansiyon takibi 👍👍👍
Limonlusu Balanne_ 1 değer çok önemli değil 5 ve üzeri sıkıntı yaratıyor. Hamur işi tüketme çünkü hızlı şişirir seni. Tuzu hayatından çıkar bol su tüket. Ve protein ağırlıklı beslen 😊 ben +3 ile gittim doğuma çok şükür birşey olmadı
Aysenur-efe 34.haftamda hem tansiyonum yüksek çıktı hemde idrar da protein kaçağı çıktı. O gün hastaneye yatırdılar kontrol altında herşey normal gitmesine rağmen 4 gün sonra kanamamın başlamasıyla sezeryana alındım. İhmal edilecek bir şey değil
Balanne_ Aysenur-efe benim canım arada tatlı cok istiyor tuz su dinlenme tamam ama arada tatlı ufak yesem ne olur bilemedim
Aysenur-efe Balanne_ Benim hastanede yediğim şeyler hep diyet yemek olarak geldi hatta bazen tansiyonum fırlayıp doğumhane de 1 gün aç kaldığımı da biliyorum. Ne yenir yenmez bilemiyorum ama doktorun ne diyor ne yapmanı önerdi çünkü Allah korusun erken doğum olabilir. Protein kaçağı doğum olmadan düzelmiyor maalesef
Balanne_ Aysenur-efe anladım cnaım tesekkür ederim birde cocuğum kucezde yatar mı korkuyorum erken doğum olur ise