Merhabalar arkadaşlar. Lütfen dikkate almanız icin bilgilendirmek istedm sizleri. Az evvel ankara babymall den oğlum icin bikac bişey aldık. Normal tutması gereken tutar 325… Kasiyerin sölediği fiyat 525 TL idi… Teker teker fisden kontrol ettik reyonda ki fiyatları ile
birbirini tutmadı. Reyona gidip sorduk müşteriler yerlerini değiştirdiler dediler. Tamam bikacı değişmiş olablr fakat müşteride koli koli alıp taşımaz ki… Lütfen fiyatlarına dikkat edip alalım yazık günah…özellikle indirdimli ürünler kasada farklı cıkıyor. Veya böle etiket kaydı diyolar…. O
Okuduğunuz icin tşk ediyorum sağlıklı günler 😊🌸