YYZ canim yasadiklarinin mislini dibine kadar yasadim. Oglumu saglik sebeplerimden 1 ay emzirebildim. 2. Ay mamaya karsi isteksizlik basladi 4. Ay zirveye cikti. Uykudan baska beslemem mumkun olmadi. 5.5 aylik ek gidaya basladim 2 ay sknra ek gidaya da isteksizlesti. Mamayi uykudayken de vermek mumkun olmadi. Sadece kati gida verince asiri kabiz oldu. Sonra doktor raporlu mama veri marka demeyecegim reklam olmasin. 9.5 aylik oldu onu icmeye basladi. Idar yolu enfeksiyo olmus istah yerlerdeydi 10 gun antibiyotik icti simdi 10 aylik olmak uzere istahi duzeldi cok asiri istahli degil ama kitlemiyor agzini en azindan. Bir tahlil vermeni tavsiye ederim. Idrar yolu enf. Inan ki istah dusmani.