miracinnannesii Oglum 4 ay 2 günlük yaklaşık 4-5 gündr kakasını yapamıyor her bezine cok az yapıyor sizce neden olablir ya her bezi çişli ama kaka cok az bsey yapıyor sadece ilk kez böyle oldu neden anlamadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yasmncvk06 miracinnannesii benımde kızım 4ay 18 gunluk hakıkı zeytın yagı verıyotum ben öyle zamanlarda
Karlarkralicesi miracinnannesii 1 haftadır benim kızım da öyle kakasini yaparken çok zorlanıyor eskiden her gün yapardı. Geçenlerde 4 gün yapmadı ondan sonra da 2 günde bir yapıyor
Bebem Biz de aynı şeyleri yaşadık ya bez dolmaya başladı ama kaka hala sıkıntı düzelir umuduyla bekliyorum bakalım emmesi yerinde mi
miracinnannesii Bebem emmesi bazen uğraştırıyor srekli etrafyla ilglenmeknistiyor ama yıyor yani bi sıkıntı yok smdilik çok şükür
miracinnannesii Karlarkralicesi evet bnm oğlumda her gün yapardı 4-5 gündr toplasan bir bezi doldracak kadar ble yapmadı ya
Woody miracinnannesii şırınga gibi bi şeyle vermeyi deneyin. Ben öyle yaptım. Yoksa çıkarıveriyor tamamını
Mom563 miracinnannesii benim kizimda da ayni sikinti var. Sali günü doktoruna sordum sütünü sağıp içine 1 cay kaşığı zeytin yağı katip ver dedi. 1 ay öncesine kadar mama takviyesi yapiyorduk o zaman da her mamasina atiyordum
Ceylane miracinnannesii benim kızımda 4 ay 21 günlük önceki gibi surekli kakasini yapmıyor saglik ocagina sordum normal dedi . Ama ben 1 çay kaşığı zeytinyagi iciyorum işe yarıyor cok şükür