kkubra1bayar Pirily ayni sorun bende de var 2 aylik olacagiz.bi ara birakmistim biberonu 15 gun kadar. Simdi yine emmek istemiyor memeye gelince basbasbagiriyor. Sanirim sutum az geliyor mama vermek zorunda kaliyorum