sdsd benimde kızımda aynısı olmustu egzama dedi doktor. Nemlendir bol bol dedi sebamed nemlendirici kullandım ama geçmedi en son çare olarak kortizonlu krem sürdüm 4-5 gun geçti( fazla kullanmak kılcal damar yapıyor) geçip geçip tekrarladı suan 1 yasında daha yok çok şükür nemlendirici kullanıyorum. Daha çok ek gıdaya yeni başladığımız donemde çok oluyordu.