Merhaba kızlar. Oğlum 2 yaşında. Onunla sohbet havasında konuşunca anlamıyormuş umursamıyormuş gibi yapıyor, ya da gerçekten öyle. Ama a ram sam, ceviz adam söylüyorum hemen hareketlerini yapmaya başlıyor dans ediyor. Mama yiyelim diyorum hemen mama sandalyesine koşuyor. Mesela bi yönergede bulunuyorum (komut) yapmıyor, ben gidiyorum gezmeye diyorum koşa koşa kapıya gidiyor. 7-8 kelimesi var. İşine geleni mi anlıyor ya da bir problem mi var anlayamıyorum. 🤷♀️