Iz-0309 1prens1prensesannesii siz hiçbir şey yapmayın hatta elinizi falan sakın değirmeyin mikrop kapar gözlerini kırptıkça gidecektir ben hiç ellememiştim arkadasım dokundu mikrop kaptı
Melegm52 Kendi cıkar merak etmeyin bizim kızın kiprikleri ıuzun biraz sürekli gözüne kaçıyo müdahele etmiyorum bir zaman snra kendi cıkıyo 🙂👍