yarenim_1231 Kızlar bi bilginiz var mı bu konuyla ilgili Bebegimin sanki boğaz ağrısı var sesi fln kısık versem mi acaba
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yarenim_1231 1 ayı geçmiş bebeklerde verilebiliyor ama 1 çay kaşığı sadece. Ben veriyordum araştırdım bende hem gazı içinde iyi oluyordu 🥰korkmayın birsey olcagını sanmıyorum
Esraraz yarenim_1231 ben veriyordum 20 cc kadar hatta o zamanlarda beş buçuk aylıktı ıhlamur demleyip bir 20 cc 30 cc içiriyordum her gün doktorumda bir sakınca görmemişti. Bizde hiç bir sorun yaşamadık.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yarenim_1231 bayada varmış zaten surda kısa zaman sonra ek gıdaya gececek siniz💁♀️
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yarenim_1231 ıhlamur bogaz için iyi geliyor ama bebeklerde nasıl. Kaç aylık veya ne kadar verilir onla ilgili bilgim yok bir arastırın ona göre yaparsınız geçmiş olsun
Esraraz yarenim_1231 bir ara rahatsızlandı sadece ıhlamur içerek iyileşti çok iyi geliyordu uykuda yapıyordu hala huzursuzlandıgında demlerim ama kısın hep içirdim hasta olmasın diye.