Hayal123 neden takiosun canim? benimkide 2ay 22gunluk cok hareket ediyor sanirsin riyasinda dovusuyor uyannikkende aktif baya uyurkende ama hep deil ama hareket edio zaten hareketlenme baslayinca pesine ruyaysa sakiinlesio tahminm deilse gazsa vs skintisi varsa uyanio