nzlkc canım oldum adet oluyorum sandığım için üçüncü günü gidip spiral taktırıyım dedim muayene de bişey çıkmadı bi sorun yok dedi doktorum ilacın yan etkisi dedi böyle lekelenme yapıyor dedi ama ben 5 aydır kullanıyorum hiç böyle bi sorun yaşamamıştım bu tür sorun yaşayıp kaç kere oluyor bu sorun hani kanamaları kaç gün sürdü bunu anlamaya çalışıyorum inan ilacı bırakmayı düşünüyorum