Melekannesi27 Kızlar bebeğim iki aylık özel arabayla 2-3 saatlik başka bir şehire gidicem bişey olur mu acaba
Singlemom Melekannesi27 valla araba yolculuğu için en rahat dönem biz 2 aylıkken karadeniz turu yapmıştık devamlı uyuyo zaten yolda
Zum1- Melekannesi27 hicbir sey olmuyor gecen hafta gittim arada disariya bakiyor cogu zaman uyuyordu 😊
Blackwoman Melekannesi27 50 günlük iken başladık gitmeye genel olarak bizimde hep 2.5 saat sürdü yollarımız hic kasma. Koltuğunda dışarıyı izliyor yada uyuyor. Acıkınca al kucağına çekin arabayı sağa emzir. Sonra yola devam. Daha dün muğladan Aydına gidip geri döndük aynı gun ve 3 aylık😊
Birkoalaanasi Öncelikle siz rahat olun. Bebeğinize güvenin. Evden çıkmadan sütünüzü sağın veya yanınıza termosta su ve mamasını alın beslenme saati çıktığınız saatler arasında değilse araçta besleyebilirsiniz. 🌸
Melekannesi27 Birkoalaanasi ben daha hiç sütümü sağıp o şekilde vermedim emzirdim yolda bişey olur mu
Zum1- Melekannesi27 illaki insanda tedirginlik oluyor gittikten sonra bir sorun olmayacağını o da anlayacaktır
Kusananne Melekannesi27 ben 21 günlükken 4,5 saatlik yola gitmiştik. O kadar rahattı ki bebeğim. 8 aylığız çok sever arabada seyahat etmesini maşallah
Asenayazgi Melekannesi27 hiç bir şey olmaz ben 3 aylık bebeğimle 17 saat yolculuk yaptım pusetinde gayet rahatti hic zorluk cikarmadi karni tok alti temiz keyfi de yerinde olursa hic bir sey olmaz. Mesafe kısaymış zaten
_esraaozturkk_ Melekannesi27 bnde 4 aylık bebeğimle 5 saatlik bir yolculuk yapacağım sütümü sagip suyunu yanıma alacagm arabaya yanıma yatak yapacgz🤗
Merveunal Melekannesi27 20 günlükken 6 saatlik yola gittik ordan da 3 saatlik yola tekrar gittim şimdi tekrar 6 saatlik evime döneceğim arabaya biner binmez uyuyorlar zaten hiç yormadı beni
Eda1234 Melekannesi27 arabayı siz mi süreceksiniz eşinizmi?sizseniz sütünüzden sağabilirsiniz otobandan gidecekseniz verirsiniz
Blackwoman Melekannesi27 Allah korusun bir sey olur belki yüksek hız oldugu için. Ben sehir içinde uyumadigi zaman enzirerek gezdirdim ama uzun yolda korkuyorum.
Eda1234 Melekannesi27 çoğu arkadas siz süreceksiniz diye sütünüzü sagmanızı söylediler galiba yoksa araba çalışırken emzirmenin bi sakıncası neden olsunki emzirme önlüğünüz varsa örtersiniz emzirirsiniz egerki mola verme şansınız yoksa.ben ilk kızımda 23 günlükken 11 saatlik yola gittim.ha şu oluyor bebeginiz sallanarak uyumaya alışıyor.yani bizde öyle olmuştu