Kızlar Güzelyalı hastanesinde doğum yaptım çocuk doktoruna ilk Ay 15 tl ödedik bu ay 120 tl + kalça çıkığı testi böbrek ve ciğer testi de yapıldı bakıldı yani onun için 170 tl ödedik bu bana çok pahalı geldi sonuçta çocuğum için değer ama sürekli her ay 120 tl çok mu bilemiyorum durumumuz o kadar iyi değil mecbur kalsam yine götürürüm ama sadece kontrol için o kadar para vermek canımı sıkıyor çocuğumun eksiğini alırım bildiğiniz daha iyi uygun fiyatlı çocuk doktoru varmı yoksa fiyatlar hep aynı mi??