Nisasmom Selam kızlar bugün fena bir diş ağrısı ile uyandım doktor 3 dişte iltihap var antibiyotik kullanman lazım dedi . Kullandıktan ne kadar süre sonra emzire bilirim ,Aynı şeyi yaşayan var mı?
Ebrutoprk Nisasmom bende kullandım 300 du gram sıkıntı olmaz dedi kullandım diş çok zor mecbur kullanıyoruz yanı bir de hamileyim çektirdim dişi mi çok az bir uyuşturma ile öldüm öldüm dirildim 😔😔😔