Kızlar oğlum 2 haftadır falan çok saçma sapan emmeye başladı 5 dakika emiyo bi saate acıkıyo ama mememde sütte bitmiyo hep ön sütü alıyo sanki ve doymuyor gibi hissediyorum. Aynı ayda olanlarda var mı aynı sorun. Bu sefer iyi emmediğinden uykuya da tam dalamıyo. Kafası emerken hep başka yerlere dağılıyo. Bi yudum alıp kafayı ceviriyo fln. Kilo alımı da önceki aya göre azaldı sanki. Sizde durumlar nedir napıyosunuz bu durum için