Biskusunannesi kızımın ayağı bayadır böyle , önce çok giydirdim çorap yapmıştır (pişmiş gibiydi çünkü , )ondandır sandım hala geçmedi. Ne olabilir acıyor veya kaşınıyor mudur ki🤷🏻♀️
BrcnBlgn Biskusunannesi Mantar gibi duruyor sicak havalarda ayagini cok kalinmi giydiriosunuz ayaklari hava alsin gecede corapsiz yatirin
Biskusunannesi GUBILIK yaaa😞 bayadır da geçmedi çok önemli bişey olmadıkça hastaneyede götürmek istemedim . Eline hep ayağında demekki kaşınıyor
Biskusunannesi BrcnBlgn havalar soğukken giydiriyordum farkettim 3-4 aydır giydirmiyorum aslında . Ama geçmedi de