Mrvalpaslan Dün 6 aylık aşımızı olduk ve ben bugün unutarak bebeğimi yıkadım bisey olurmu acaba neden yıkama diyo ebeler 🤦♀️
Yorgunanne1 Mrvalpaslan 6 aylık aşıda bişi yok ykamamak verem aşısında oluyor ben aşıdan 2 saat sonra ykadm hiçte bişi olmadı. Merk etmeyn skıntı olmuyor