mihrosum Arkdaslar 6bucuk aylık kızım. Sımdı sebze puresu yapıyorum bırkac kasık yıyor kalanini hep dokuyorum hergun yeniden yapıyorum. Ertesi Gune Gune verilir mi? Sizler nasıl yapıyorsunuz yardım edermısınız
mihrosum Mom0870 ayy ben yiyemem canım. 😁😁😁 Nebılım tatsız tuzsuz bıse. Acaba ertesi gun veren varmı merak edıyorun
mihrosum NaimeYilmaz peki ertesi gun nasıl ısıtıp veercem acaba. Hıc bilmiyordum kalanı hep dokuyorduum
NaimeYilmaz mihrosum Sıcak suyun içerisine koyabilirsiniz. Ben genelde 3 günlük kavanozlar kaldırırdım. Çıkarıp içine ilik ya da tavuk suyu atar, sıcak suya koyar ılınanca yedirirdim.