Kızlar dün kırkım çıktı kanamam durmadan devam etti son 1 haftada da arttı regl olur gibi ped değiştiriyorum kontrole gittim dr rahimde kalıntılar kalmış dedi ilaç yazdı cumaya kadar temizlenmezse anesteziyle alcam dedi bunu yaşayan varmı?? Kğrtaj gibi bişe mi bu? Temizlemezsem kanaman durmas dedi :(