Bende ilk 4 gün kullanmistim hemsire tavsiye etti diye ama eve gelir gelmez annem sayesinde biraktim 4 günlükken kolay olmustu bide gösümü bebegimin agzina alaca bir sekilde cekerek agzina veriyorum Daha kolay emiyor.simdi iyiki burakmisim 3 hafta acidan kivransamda