Gizem5755 Kızlar gaz sancılarına gece uykusuzluğuna dayanamıcsk hale geldim artık komşular da yeter diyor geceleri mesaj atıyorlar çok bunalıyorum psikolojik olarak çöktüm henüz 42 günlük bu ürünleri kullanan var mı yararını gördü mü yardımcı olur musunuz
Aryemus_3 Gizem5755 Ben kullanmadım ama bi tanıdık kullandı gripe water bıçak gibi kestiğini söyledi bi çok damla kullandım ben baştan bilmiyordum bunu yoksa alırdım biraz pahalı ama o kadar damlaya verdigimi buna verirdim
Alinaninannesi Gizem5755 ben gripe Water kullandım yurtdışından arkadaşım getirmişti kriz zamanlarında anında etki etti
Zeynephatice Gizem5755 biz 3 şişe tiryak kullandık gaz için hiçbir faydası yok eminim olsa benimkine olurdu kolik bir bebeğim var.emziğe kolay alıştı onun sayesinde ☺️
Mucizemveben90 Ben mommybliss gripe water kullanıyorum 2 gündür evet gaz cıkarıyo ama yıne aglıyor benımkı kolık tabi sizin sadece gaz sorununuz varsa iyi gelebilir
Gizem5755 Mucizemveben90 ya bilmiyorum dün gece gazı olduğunu düşünmüyorum ayakları serbest karnı yumuşaktı ama yine çok ağladı Bi kaç gündür Bi gece uyuyoruz diğer gece aynı saatlerde ağlama uykuya dalamama ne yapsam alsam mı şaşırdım
Mucizemveben90 Gizem5755 doktorunuza danışın sizinde kolıktır hep aynı saatte aglıyorsa benımkının saatı yok hep mızmız gerçii