Merhaba güzel anneler yeni doğum yaptım suan kızım 2 günlük ve ben çok tecrübesizim😕 bebeklerinizi yeni doğduklarında kaç saatte bir emziriyordunuz , sezeryan doğumdan sonra sütüm hemen geldi ve kıvamlı çok şükür gel gelelim bebeğim hep uyumak istiyor çok meme düşkünü değil . 1-2 saatte bir zorla emziriyorum oda 15 dk 20 dk çok nadir oluyor ve memede uyuya kalıyor uyandırıp emziriyorum, Sarılık olur diye aklım çıkıyor ve bana çok az emiyormuş gibi geliyor , sizce normalmi ? şekeri düşmüyor bu arada hastanedede bu şekildeydi sürekli hemsire gelip baktı hep iyi çıktı . Dün gece saat kurup 1 saatte bir zorla emzirdim ama Çok zordu hep uyumak istiyor 😢Neyaparsam düzene girer lütfen bana yardımcı olun