Bsraa94 Oğlum 2 aylık uyuturken zorlaniyorum sizce hangisi kullanisli ne almaliyim salincak tipimi yoksa tahta beşik mi yoksa hamak tarzi mi
Ceydakoruc Bsraa94 hamaklar çok güzel halamın bebeği çok gazlı bir bebekti asla uyumuyodu ve sadece hamakta uyutabildi
Mrcoyku Bsraa94 bebekten bebeğe değişiyor biz aldık sadece 2 gün yattı sonra istemedi şimdi hiç yatmıyor ayakta sallama gibi oluyor
Mrcoyku Bsraa94 birde almayı düşünüyorsanız kese gibi yuvarlak değil düz yatak gibi olanlardan alın bizimki torba gibi o yüzden sevmedi heralde
Deletedmom414 Hilmiye https://www.e-bebek.com/baby-plus-wind-otomatik-oyuncakli-bebek-salincak-p-byp-sg301/ bundan. Ama ben letgodan 300 e aldım 2. El. Çok memnunum. Mışıl mışıl uyuyor çok sevdi
Tubali Bsraa94 oğlum doğduğundan beri gündüz hamak beşikte uyuyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Puanti gondol hamak beşik bizimki çok memnunum
EP- Bsraa94 cnm bende tüm beşikler var ama geçenler de hamak beşik aldım civil den aman nazar değdirmiyim kendi kendime gündüz uykuları 2-3 saat arası oldu bugun 14.30 da uyuttum hala uyuyor , gece kendi park yatak beşiğinde gündüz de burda artık