alibeyannesi Saat 7 de uyanıyoruz sonra 1 saat sonra uyuyoruz 30 dk arayla 11 e kadar böyle sonra uyanıyor 5 e kadar uyumuyor sizdede öyle mi ? Yada ne yapıyorsunuz uyumadı icin
Mucizemveben90 alibeyannesi walla sizinki iyi uyuyormus benımkı sabahtan aksama kadar mızmız yarım saat uyuyor oda titreşimli ana kucagında once kucagımda uyutmaya çalışıyorum uyuyor sonra oraya alıyorum
Haticekerem alibeyannesi benim oyle canim sabah namazında uyanıyor yarim saat emziriyorum saat 5 oluyor ondn sonra gazını çıkarıyorum bazen uyuyor bi saat kadar bazen de hic uyumuyor bende oturuyorum onunla beraber konuşuyorum hareketli müzik acip onunla oynuyorum uyanık tutuyorum iyice yoruluyor gözlerinden ve mayışıklığından anlıyorum işte o zaman duş aldırıp emzirip yatırıyorum saat 9,10 oluyo o vakte kadar😬
1prens1prensesannesii alibeyannesi 5te uyanıyor emiyor vs derken 7 oluyor bazen uyuyor bazen 9 u buluyor uyuması. Gündüz çok fazla uyumuyor ama gece uykusu güzel. Sanırım gece gündüzü ayırt edemedikleri için henüz böyle gündüzleri
Marinedeniz alibeyannesi bnmki de ayni sekilde :( onceden uyandiramazdik smdi de saat basi uyaniyor sabahlari ve gun boyunca “/
Birkoalaanasi Yarım kundak ve yattığı odaya youtube’den buziki orhan bebeğiniz ağlamasın sesi açıyordum, 6 ay boyunca böyle uyutmuştum🥀
alibeyannesi Haticekerem Siz nasılsınız p3ki ben hiç iyi değilim kendime vakit ayıramıyorum uyku desen uyumak yok
Haticekerem alibeyannesi o uyuyunca uyumaya çalışıyorum uyuyunca evimi temizliyorum eşime yemek yapıyorum rutin işleri o uyurken yada eşim evdeyken halletmeye çalışıyorum. Kişisel bakım sıfır 😬 herkese yeten ben kendime yetişemiyorum ve tukenmis oluyorum gun sonun kadar üstelik misafir agirliyorum sagolsunlar yani cok dusunceliler😒 lavaboya gitmeye vaktim yok ama kimsenin umrunda değil 🥴
Kubralena Canım bebeğin daha 2 aylık.gündüz uykusu diye bir kavramı henüz yok onun.yani daha yeni yeni ayırt etmeye başlayacak gece ve gündüzü.biz 3ay boyunca çok çabaladık gündüz de geceki gibi düzenli uyusun diye çünkü geceleri güzel uyuyordu ama şimdiki aklım olsa çabalamazdım çünkü kendimi üzmekten başka bişey yapmamışım. 4.ayımıza girer girmez uykularımız düzeldi.artık saati gelince kendi uyumak istiyo zorlamıyorum bile. Evet çok zor biliyorum ama biraz daha sabret umarım sizinde biran önce düzene girer🙏
Alp17 Geceleri düzenli ama gündüz uykumuz düzenli değil bazen çok uyuyor bazen uyumuyor. Bir kaç gündür sabah 6da uyanıyor 9a kadar uyanık 9da uyuyor 12de uyanıyor bu aralar böyle
Zuzu88 Alp17 Peki uyumadığı zaman aslında uykusu var da mı uyumuyo yoksa uykusu mu yok ?Benimkinin uykusu aşırı var sürekli esniyo ama uyumuyo ben de oynatıyorum masaj yapıyorum ama daha mı kötü ediyorum bilemiyorum
Alp17 Zuzu88 aynen benim oğluşum da öyle. Gözlerinden uyku akıyor esniyor, eli sürekli gözlerinde ama uyumuyor. Ben de sizin yaptığınız gibi o süreyi masaj, ninni, masal veya çeşitli aktiviteler yaparak değerlendirmeye çalışıyorum.
alibeyannesi Haticekerem evet kendime gelemiyorum bakım sıfır üstelik kaynana bile kendine bak biraz dedi saklım almıyor acaba bu kız niye böle diye sorgulamiyor
Anneyeni alibeyannesi aynen bizdede durumlar boyle nasil bu kadar uyanik kalabiliyor aklim almiyor 🤦🏻♀️ Ben o kadar yoruluyorum ki uykusuzluktan gecicek diye umut ediyorum sadecee