Benim kızım 4 aylık 6500 büyük ihtimalle 5. Ayda 7kg ya da 7100 olur doktor gayet iyi diyor ki sağlıklı çok şükür .Sizin için demiyorum da genel de anneler hep tombul bebek olsun diye uğraşıyorlar Allah aşkına bırakın şu kafayı sağlıklı olsun da kilo çok iyi bişey değil inanın o yüzden de üzülmeyin bence gayet iyi