Mrvdmrbkc13 Anneler hipp mama aldım sizce kilo aldırımı bebeğe yan etkileri vs oldumu yorumlarınızı bekliyorum
Gfrn Mrvdmrbkc13 ben aptamil veriyordum ilk 2 ay kabız yaptı gaz yaptı hipp kullanıyoruz 3,5 aydır kilo alımımız iyi gazını kendi çıkarıyor resmen hergün de kakamızı yapıyoruz çok nadir 2 güne sarkıyor bazen kustuğu oluyor fazlasını çıkartıyor yani
MilaMerve Mrvdmrbkc13 ilk kullandigim mamaydi yeni dogdugunda gaz yapti yaramadi.alip denemen lazim canim her bebekte ayni etkiyi gostermez.bakti yaramadi baska mamayi deniceksin
Hayriyedeniz Kilo aldırımı güzel oluyor biz kullanıyoruz ama biraz kusmamız artmıştı aptamile geçtim oda biraz kabız yapıyor tekrar hippee devam 🙏
Mrvdmrbkc13 Hayriyedeniz bende aptamil kullandım aşırı kusturdu çocuğu sma kullandım kabız yaptı bakalım bunu verdim şuanlık bişey yok
Dyts Doğduğundan beri gazdan ve kabızlıktan korktuğum için değiştiremedim ama bence anne sütüne en yakın mama. Bizde memnunuz kızım sıkıntı etmedikçe devam etmeyi düşünüyorum 🙋🏼
Mrvdmrbkc13 [bilinmeyen] aynen aptamil de kullandım gaz ve kusma yaptı ama zaten 600 gr alması gerekiyor demişti doktor ayda normal olan buymuş
DFM Ben bebelac kullanıyordum. Kabız ve çok kusma yaptı. Bi arkadaş tavsiyesiyle hipp aldım. 2 gündür kullanıyoruz. İnşallah bu mamayı sever 🙏