Yahu şu olayı anlamıyorum ne demek irite oluyor ben de 1.72 boyum var 65 kiloydum hamile kalmadan çok da iyi fiziğim var doğumdan sonra 5 kilom ve göbeğim kaldı ben sorun ediyorum eşim etmiyor ederse eğer sıkıntı çıkarırım. Bosversene canım her halinle güzelsin içinden insan çıkardın sen. Göbek gider merak etme ben de sabırla bekliyorum emzirdiğim için bişey yapamadım şimdilik