Selinglr Kızlar nasıl baş edıyorsunuz sanırım reflumuz var doğdugundan berı kusuyoruz fakat 2gundur bıraz fazla kustu doktora goturdum alerjık olabılır dedı alerjı maması denedım ama yok yıne aynı reflu maması denıycem yaşayanlarr