Haceromer kızlar saçımı boyatmak istiyorm ama emzirdiğim için cesaret edemiyorm. İnternette papatya suyuyla yıkama sirkeyle yıkama gibi bazı yöntemler gördm. Sizinde yapıp memnun kaldıgınız bi yöntem var mı