kızlar bugün 22günlük olduk
bebeğim gündüzleri uyumuyor uykusuzluktan gözlerinin çevresi kızardı 11 de bi başlıyor akşama kadar yarım yamalak uykuyla 10 dk 20 dk sürekli mememde kollarımda derman kalmadı akşam dokuz gibi yine aynı şekil oluyor gece 12ye kadar uğraştırıyor kundak yapıyorum sarıyorum olmuyor kucağımda pış pışlıyorum uyumuyor bir türlü derin uykuya dalmıyor çok yıprandım bebeğim kolik mi acaba yada sütüm mü yetmiyor anlamıyorum halbuki emzirirken diğer göğüsümden de süt geliyor iki gün mama verdim üst üste uyur gibi yaptı yine aynı şekil ağlamaya devam etti bende direk kestim mamayı beni bırakmasın diye napıcamı bilemiyorum çok morelim bozuk ayrıca kendimi tükenmiş hissediyorum gücüm gerçekten kalmadı 😭😭😭