Baharb yektam43 sudacrem kullanıyorum ama geçmezse ıslak bezle sil her altını değiştirirken ve pudra sur kuruşun iyice bir süre açık kalsın sonra bezle canım iyi gelir
Seda_123 yektam43 Tyrosd ve hamazinc ikisinden birini kullan canım eczaneden al günde 2 defa sürülüyor 2 güne geçtiğini göreceksin sudocrem filan kullanma o pişik kremi değil pişik olmadan önce sürülüyor o pişik olmasın diye
yektam43 Seda_123 hamazinc kullandım ama onlarda pisigi gecince kullanilmiyomus doktorumuz. Bu bilgiyi vermediği icin uzun sure kullandigim icin tekrar pişik voldu ve şuanda fayda etmiyo
Seda_123 yektam43 Canım pişik olunca süreceksin onu zaten geçince bırakacaksın bende öyle yaptım pişiği geçince pişik önleyici sudocrem sürüyorum eğer bi kaç gün sonra veya bi kaç hafta sonra yine pişik olursa tekrar hamazinc veya tryosd kullanıyorum
M1arafguler Tuba92 bizim boynunun altı pişik olmuştu dr götürdüm hamazinc yazdı kullandımm bir günde geçti canım poposuna da kullanıyorum gayet güzel heryere sürebilirsin pişik olan koltuk altlarına falanda sürüyorum ben hemen geçiriyor mucize bişey resmen ve çok uygun 13tl
midyedolmam35 Tuba92 canım arko tüp krem varya onu sür etkisini hemen göreceksin 7 aylığına doğuşundan beri sumurle olsun birkere olsun pisigikotu olmadı sürdüm birdahaki altını acosta geçmişti dene
yektam43 M1arafguler evet daha önce kullandim 1 günde geçirdi ama şimdi alışkanlık yapmış gecrmiyo heryerede uygulanabilir krem etkili
Deletedmom315 yektam43 Bepanthol ,sudocrem , hamazinc, zeytinyağı, kantoron yağı hepsini denedim hiçbiri fayda saglamadi. Travazol krem kullandım sabah ve akşamları . Hemen geçirdi. (Kortizonludur ama bilgin olsun)