Tlha bende sezeryan oldum, spinal anestezi kullanıldı. Normalde bel ağrısı çeken bir insandım şimdi daha da beter oldu. Bldiğiniz seksen yaşındaki teyzeler gibi oturduğum yerden kalkıyorum. Sabit oturamıyorum belim çok ağrıyor. Özellikle çocuğu ayakta sallarken.