Naz Şimdi iki ay oldu oğlum sol memeyi tutmuyo bi deneyeyim ki dedim verdim baktım ki tuttu ama çevremdekiler emzirme sütün bozulmuştur çocuk rahatsız olur kusar isal olur tarzı şeyler söyledi açıkçası ben çok inanmadım ama işte annesin ya bi yerde acaba bebeğime birşey olur mu düşüncesi .. Siz ne düşünüyosunuz ya ihtiyacım var yoksa sağcam sonra emzircem acaba tekrar dolar mı göğsüm o korkuda var ..
Arasdamla Naz başta benimki de reddediyordu sol gogsumu şimdi alıyor takılma sen düzene girer. Süt bozulması saçmalık inanma
Esrdmrkl1907 Naz Önce sağ canım sonra hemen emzir beklemeden hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle saçma batıl inançlarada inanma sağ dememin sebebide maksat annesin için rahat etsin 😉
Hhaaa Naz banada dedilerki sicak suyla banyo yapma sütun bozulur bunu doktra soyledim katila katila guldu oyle birsey yok canim alkol kulanmadigin surece sutune birsey olmaz allahin izinle
Naz Esrdmrkl1907 😊😊 inan içim rahat etmiyo bu seferde sağıp döktüğüm sütüme acıyorum hani anneyim ya napsam sinmiyo 😂
Arasdamla Naz benimki de emmedi 1 ay falan çenesi çok güçlü degildi sagdim verdim. Seninki de alır stres yapma
Arasdamla Naz benimki de emmedi 1 ay falan çenesi çok güçlü degildi sagdim verdim. Seninki de alır stres yapma
Olcayelis Anne sütü göğüste bozulmaz.Sadece mastit olursa yani şişer ateşlenirseniz ve kızarırsa kesilir(lor peyniri tarzında parça parça olur) ki bende oldu kızımdada oğlumda da.Ben sağdım kesik gelmediği sürece verdim ve hiç sorun yaşamadım.Eger kesik değilse(ki dr öylede emzirebilirsin dedi) bence verebilirsin.