Sarikuzumalp Kızlar emzirirken arveles kullanan var mı? Doktor diş ağrısı için yazdı 20 mg dozu düşük galiba değil mi. Sabah öğle akşam yazmış. Augmentin yazdı birde 12 saatte bir yazmış ona.
Mom104 Sarikuzumalp kızım 10 aylıktı şiddetli baş ve diş ağrım vardı doktorum yazdı kullandım emziriyorum sıkıntı olmadı
Meleksavskn Sarikuzumalp bende kullandım canım 20′lik dişim için emziriyodum oğlum 1.5 yaşındaydı hiç bişey olmadı
Meleginannesi88 Sarikuzumalp migrenim olmasına rağmen doktorum hiç bir zaman önermedi parol dışında bir agrı kesici ? Çok agrım olunca iki parol üst üste iç demişti öyle kullandığın oluyordu .
Sarikuzumalp Sum87 bende öyle biliyorum da işte doktora da sordum özellikle kullanabilirsin dedi ama içim yinede rahat değil
Sarikuzumalp Mom104 çok sağolun banada 3 yazmış ama ben 2 içeceğim siz gibi. Birde doktor dişinde ki apse dağılsın öyle çekeceğim dedi. O yüzden bu iki ilacı yazdı acaba arveles de iltihap dağılsın diye mi yoksa ağrı kessin diye mi yazdı ki. Ağrım geçti çünkü eğer iltihap dağıtmıyorsa hiç kullanmayacağım
Sarikuzumalp Meleginannesi88 ya aslında ben ağrıyı çekerim sorun değil yeterki bebeğime zarar gelmesin. Ama iltihap dağılsın sonra çekeceğim dedi ve arveles ve augmentin yazdı. Acaba arvelesi kullanmasam sadece augmentinle iltihap yine dağılırmı ki. Arveles yerine parol içerim
HnfHm Eniştem eczanede çalışıyor, parol ve minoset dışında emzirmede kullanılabilir bir ilaç yok, diğerlerinin süte geçme durumu net değil hala diyor. Ağrı kesicilerden yani.
Sarikuzumalp Biskusunannesi offf kafam karıştı yaaa 🤦♀️ özellikle eşim bir daha gidip sordu çok sıkıntı yapıyorsa içtikten hemen sonra emzirmesin ama bir şey olmaz demiş
Mom104 Sarikuzumalp arvelesi ağrı kesici antibiyotiği iltihapı kurutsun diye yazmıştır benim günde 3 kez içtiğimde oldu içinizi ferah tutun hatta şöyle bebeğim diş çıkartma döneminde ağrısı çok oluyordu arveles kullandığım dönem kızım çok rahatlamıştı 😊
Meleginannesi88 Sarikuzumalp benim kendi fikrim içmeyin çok dayanılamayacak değilse acınız yada parol için diş agrısını biliirim çok geçmiş olsun
Sarikuzumalp esra0474 herkes böyle diyor taburcu olan çoğu kişiye yazılmış acaba kaç mg dı hatırlıyor musunuz ve kaç gün kullandınız
Sarikuzumalp Mom104 yaaa çok teşekkürler içimi rahatlattınız insan korkuyor bebeğime bir şey olacak diye zaten sadece 6 gün kullanacağım inşallah sıkıntı olmaz çok sağolun 🙏😊
Sarikuzumalp Meleginannesi88 gece 12 de başladı sabah 10 a kadar çok şiddetli ağrıdı çeker diye gittim ama iltihap dağılmadan çekemem dedi arveles ve augmentin yazdı. Aslında şuan hiç ağrım yok ama iltihap dağılmassa dişim yine beni mahvedecek 😥
Frrdevss Sarikuzumalp Bebeğiniz kaç aylık ona göre yazılıyor bende kullanmamıştım diş doktorum bebeğimin 8 aylık olduğunu biliyor kullanabilirsin dedi