ElmaliTurtamm Merve20 bizimkide 13 aylık tek başına yürüyebiliyo ama kendini geriye atıyo elimizden tutupta sürekli yürümek istiyo bende bekliyim burda post üstte kalsın ama sanki en çok viccoyu öneriyolar
Merve20 ElmaliTurtamm benim hiçbir fikrim yok aşağıdaki bayanda vicco önermiş bakalım yorumlara göre hareket ederiz 😌