Annesinindurusu Sum87 10 buçuk aylığız şu an tam kendisi kullanamıyor hızlı gidiyor o yüzden tutuyorum arkasından. Ama önündeki oyuncaklarıyla iyi oynuyor biraz da ondan almıştım. Hızlı gitmesine bir çözüm bulan oldu mu annelerimizden😄
Sum87 Ikrazumra19 hangi marka kullanıyordunuz ve arkasından desteklediniz mi uçma gitmiyorlar demi ☺️
Ikrazumra19 Sum87 ebebekten almistim marka hatirlamiyorum😊 yok desteklemedim zaten cok hizli gitmiyorlar en fazla popo ustu dusty yani
Annesinindurusu Sum87 pilsan happy ilk adım migrostan aldım ama bizimki daha yeni tutunup kalkmayı öğreniyor ondandır belki bir iki haftaya fikrim değişebilir😄