Bu konuyla ilgili daha önce de bir posta açmıştım fakat kimse yanıtlanmamış. Kızım 12 aylık bundan bir hafta önceye kadar da yürümeye hevesi vardı emekliyor. Bir yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyordu Ben ve babası karşılıklı durduğunuz zaman 5 6 adım atıyordu fakat şimdi hiç yapmak istemiyor onu kaldırdığımız zaman hemen oturma pozisyonuna geçiyor emekleme pozisyonunda kalmak Sürekli emeklemek istiyor ayak uçlarına basıyor çok zorlarsak böyle bir dakika falan kalır geri yere atar kendini ne yapmalıyım normal mi ?