umaydilara Kızlar merhaba. 2 haftadır kızım (5aylık) uykusundan uyanıp bağıra bağıra ağlıyor. Beni duymıyor kendini dünyaya kapatıyor. Gün içinde etkinlikler yaparız. Dışarı çıkar hava alırız. Bi uyku rutinimiz var hergün banyo masaj beslenme ve uyku şeklinde. Fazla uyarana maruz bırakmam tv izletmem. Gaz problemimiz yok. Bezi temiz.. önceleri gece 2 kere kalkar emer uyurdu şimdi nerdeyse saat balı. Gelen giden diş ve ateşte yok.
Aymina umaydilara Canım uykuda nöbet geçiriyor olabilir çok dikkat et eğer kucağına aldığın halde ağlaması geçmiyorsa kesinlikle doktora götürmelisin
linefl umaydilara merhaba? Sorun ortadan kalktımı nasıl bi yol izlediniz benim kızım 1 yaşında böyle oldu 2kez.
Pasasininannesi https://www.instagram.com/p/Brk9sL3nQey/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1sqre7ru86s8f uykuda nöbet geçirebiliyorlarmis
Poyraz Pasasininannesi bizim doktorumuz.. kendisi çok sevecen ve bilgili bi insan bende korkmuştum nöbet olabilir evet iyi bilmeli ve takip etmeli
Pasasininannesi Poyraz evet severek takip ediyorum. Keşke burada olsaydi kesinlikle doktorumuz olmasini cok isterdim
Aymina umaydilara canım yinede aklında soru işareti kalmasın derim doktorunuza gidin inşalah hiç bir şey yoktur sadece nazından yapıyordur 🙏🏻🙏🏻