zeynepteacher 6 ay aşımızı ertelemeli olarak dün olduk ama şimdi baktım sağ bacağındaki aşı yeri ceviz büyüklüğünde kızarmış ve içinde ödem var gibi şişmiş. Daha önce hiç olmadı endişe edecek bir durum mu?
Seydameva zeynepteacher biraz pamuğa kolonya döküp ovun bir kaç gün geçer 😊 kendini sıkmıştır ondan olmuştur
Janss zeynepteacher Bazıları alkolle ovmak gerek diyor ama dokunmayınca da kendiliğinden dağılıyor. Endişe etmenize gerek yok. 😌
GUBILIK zeynepteacher ben dokunulmamasi gerektigini biliyorum. saglik ocagini arayip sorun isterseniz. Ebe ordadir
zeynepteacher GUBILIK doktoruna gönderdim şimdi ilk kez olunca endişe ettim zaten aşı içeriklerinden hep endişe duymuşumdur.
Janss zeynepteacher Oğlumun da 4. ay aşısı olmuştu ama baya kızarık ve şişti. Ben de paniklemiştim ☺️ Doktor da bişeye gerek yok kendiliğinden geçer demişti.