kuralsiz incii doğumdan sonra sütüm yeterli gelene kadar humanadan destek aldım gayet iyiydi. 2. Aya geçtik süt gelmemeye başlayınca bu sefer aptamil denedim. Ancak 60 ml ile doyup 2 saat duran çocuk 120 ml ile 45dk anca durdu. Şimdi hero baby kullanıyorum. 2 gün oldu başlayalı. Aptamil bizde ki etkisi nedeniyle tavsiye etmem.
Bsr_seker Aptamil kabız ve gaz yaptı sma 2 de kusturuyor ve bebeğim kakası taş gibi oluyor gece uyumuyor kıvranıyor 3 gündür bebelac gold kullanıyorum ne kusmaso var ne kabızlığı çok şükür
Kanginnn Bsr_seker bende önce aptamil aldım gaz yaptı bebeğime çok kakasını yapamadı bıde sonra bebelaca gectık baktık o da suda cozunmuyo çok katı bılgılı bı doktora başvurduk aptamıl conformil önerdi tekrar ona gectık çok şükür ne kabızlıgı kaldı ne gazı
incii Bsr_seker bende sma kullandım kabız yaptı canım doktorlar alışınca geçer diyor ama aptamile geçtik onuda sürekli kustu suan bebelac gold kullanıyoruz iyi gibi
Yavuzzeliha85 Deletedmom63 ilk defa duydum ismini memnunmusunuz? Nerelerde bulunuyor gelişimi yönünden filan biraz açıklamalı yazarmısınız rica etsem?
Deletedmom63 Yavuzzeliha85 yurtdışında olduğumdan onu kullanıyorum Türkiye de var mı bilmiyorum ama gayet güzel içiyor bebeğim ilk verdiğim günden beri kabız VS bişey yapmadı gelişimini de bu ay gittiğimizde öğrenicez artık ama sadece mama vermiyorum anne sütü de içiyor
Kanginnn incii suda cozınuyo ben kullanıyorum ama ishal yapmadı 21 günlük daha bebegım ama her bebegın bağışıklık sıstemi direnci farklı
Bsr_seker incii evet bebelac gold kusturmuyor rahat yapıyor tuvaletini benim bebeğim 9 aylık sma 1 kullanıyordum o iyiydi yine sma 2 ye geçtik o iyi gelmedi
Deletedmom23113 incii ben öyle bir problem yaşamadım , 3 saatte 1 veriyorum , günde 3 kez yetiyor , çünkü devamında anne sütü de alıyor .
incii Aramızda similac kullanan varsa bilgi verebilir mi acaba doyuruculuğu hakkında ve gaz, kabizlik sorunu yaşadılar mı