YagmurunAnnesi umaydilara bende mavi sweat aldım kızıma herkes çok yakıştırdı. Bende bundan sonra mavi alacam. Öyle çok abartılı pembe kıyafetkerimizde yok. Sarı siyah gri 😂 genelde ortak renkler valla. Pembe olanlar da hep hediye gelenler 😂😂