Meleke Hanimlar kizim 7 aylik doktor mama kullanmami onerdi aptamil kullanfim bebelec kullaniyieum simdide ama malum mamalar pahali bimdeki bebivita marka mamayi drneyen varmi memenun kalan yada kalmayan tesekkurler simdiden
Esdoel Meleke ben 3 ay kullandım sonra doymamaya başladı saat başı istiyordu bebelacla dönüşümlü veriyorum kilo da gayet iyi almıştı 3 ayda 3400 kilo aldı toplam
Meleke Cok sagolun kizlar bnde alip deniycem insallah sorun yasamayiz kilo aldirimi nasil pki kilosu icin nasladik mamaya cunku
Meleke Gunde 4 defa 120 ml mama drdi doktorumuz bi bebelac bu diger bimdeki mamadan versem olur mu yani ikisi binarafa terd biesy olmaz demi