Ay canım benim . Benim ilk aylarımda ki gibisin. Aşırı gazlı kolik bir bebeğim vardı. İlk 3 ay çektik
3 ay boyunca ağızma ne sucuk ne sosis ne baharatlı şeyler yiyemedim. Çay kahve ağzıma sürmedim.
Kuru soğanı süt yapar ye dediler acı diye yiyemedim. Şuan 10.5 aylık.
Ama yavaş yavas başladığım ay sanırım 5.ci aydi.