Dorukcum_16 normal tabii canım.benim 3 çocuğum var.ilk ikisinin yaşları büyük(12 ve 11)ikisi arasında kıyas yapayım sana:kızım 11 aylık yürüdü,6 aylık diş çıkardı 7.ayında oturdu ve dönmeye başladı.ama kafasını 9.ayda dik tutmaya başladı.oğlum doğar doğmaz çok hareketli ,kafasını dik tutabilen gözler fıldır fıldırdı. (ki kızım 40 gün inanmazsın gözleri günün büyük bölümü kapalı olurdu),14 aylık yürüdü,7 .ayında diş çıkardı.yani demem o ki iki kardeş aradında bile bu gelişim farki varken başka çocuklarla olması çok olağan ve endişe edecek bir durum değil.