Bebeğim 25 günlük doktorumuz gaz damlası olarak verdı. Dün gece yatmadan 5 damla seklinde verdim. Gece yarısından sabaha kadar agladı,kakasını yaparken kıpkırmızı oldu. Karnını agrıttı muhtemelen. Sonra ilacın detaylarına baktım gaz damlası değil probiyotikmiş. Minicik bebeğe neden probiyotik verilirki. Yada yan etkisimi oldu. Kullananların yorumuma ihtiyacım var ilk seferdemi böyle oldu kullandıkca gecıyormu acaba ?